Aanmelden van nieuwe leden gaat via de speltakleiding de gegevens hiervoor staat onder de rubriek speltakken.
Het inschrijfformulier voor de administratie is wel hier te downloaden en kunt u inleveren bij de speltakleiding
Opzeggen doet u via de speltakleiding én door het bij de ledenadministratie via de mail naar ledenadministratie@scoutingelburg.nl te melden, vergeet niet uw bankrekeningnummer erbij te vermelden.
Wil je ook lid worden? Klik dan hier voor meer informatie!
De N.S. Rambonnetgroep kent 2 besturen:
Het stichtingsbestuur is verantwoordelijk voor gebouwen en terreinen opstal.
Zij houden zich bezig met onderhoud van onroerend goed, verzekeringen en pacht van de strekdam en contacten met gemeente. Men stelt de begroting en een jaarrekening op.
Het stichtingsbestuur komt 2 keer per jaar bij elkaar en combineert 2 keer per jaar de vergadering met het verenigingsbestuur.
De leden van het Stichtingsbestuur zijn:
Het verenigingsbestuur is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de Scoutinggroep N.S. Rambonnet. Zij houden zich bezig met onderhoud van materialen, aanspreek punt voor ouders, leden administratie, de inning van contributie, uitzetten van acties, subsidie en fondsen werving, het opstellen van begroting en jaarrekening en het onderhoud van materialen.
De leden van het verenigingsbestuur zijn:
Voor alle bestuursvragen kunt u een mail sturen naar Fred Montizaan
Tevens geeft het verenigingsbestuur sturing aan diverse commissies:
De groepsraad is een overleg orgaan binnen de vereniging tussen leiding en leden van het verenigingsbestuur. Deze bestaat uit en van iedere speltak minimaal 2 leiding leden, de groepsleider en praktijkbegeleider. Deze vergadering vind 6x per jaar plaats.
Zij houden zich bezig met opleiden en begeleiden van leiding teams, het maken van activiteiten planningen, veiligheid, regels en richtlijnen, continuïteit van de speltakken.