Avondvierdaagse

Avond4daagse 2024

Dinsdag 28 tot en met vrijdag 31 mei 2024

Inschrijven

Schrijf je hier in voor de Avondvierdaagse 2024. Dit kan zowel voor individuele lopers als voor groepen. En anders kan je je op dinsdag 28 mei ook voorafgaand aan de start op het voetbalveld inschrijven. Je moet dan wel het inschrijfgeld van € 6,- contant meenemen.

Avondvierdaagse Elburg

Vertrekpunt

Voetbalterrein ESC

Afstanden

De afstanden zijn 3, 5, 10 en 15 kilometer.

Stempeltijden

De eerste drie dagen worden de start stempels voor alle routes gegeven tussen 18.00 en 18.15 uur.

In verband met de hulp bij het oversteken mag er niet voor 18.15 uur gestart worden (dit geldt voor de eerste drie dagen). Indien toch eerder gestart wordt, zijn er nog geen verkeersregelaars aanwezig en steekt u over op eigen risico! Voor een betere doorstroming bij de start zullen de verschillende afstanden ook dit jaar na 18:15 uur na elkaar starten! Waarbij de 10 km als eerste gaat, de 5 km daarna en als laatste de 3 km.

Inschrijfgeld

Het inschrijfgeld is: € 6.00

Deelname aan de vierdaagse staat open voor individuele wandelaars, verenigingen, groepen en korpsen. Groepen dienen uit tenminste 11 personen te bestaan, de leider inbegrepen. De leider van een groep moet minimaal 18 jaar zijn.

Verkeersregelaars

Op plaatsen, waar dit volgens de organisatie noodzakelijk is, zullen wettelijk opgeleide en aangestelde verkeersregelaars hulp verlenen bij het oversteken.

Controleurs

Deze zijn herkenbaar aan het Scouting uniform of een hesje.

Medische verzorging

Deze is in handen van de EHBO Vereniging Elburg/Doornspijk

Startbewijs

Het route boekje dient als startbewijs. U dient dit boekje door de controleposten aan de achterzijde te laten afstempelen/bestickeren.

Laatste avond

Op de laatste avond is er een feestelijke intocht door Elburg. Het vertrek voor de intocht zal rond 20.00 uur zijn vanaf de loswal bij de haven. Indien u niet op tijd aan de haven bent kunt u achter aan de stoet aansluiten.

De te lopen route is als volgt: Havenkade, Havenstraat, Vischpoortstraat, Jufferenstraat, Schootsveld.

Herinnering

Alle deelnemers die de vierdaagse hebben volbracht, ontvangen de daarbij behorende herinnering.

Individuele wandelaars kunnen de herinnering na afloop van de laatste avond op de loswal in ontvangst nemen, tegen inlevering van de achterzijde van het routeboekje.

Parkeren/verzamelen

Er kan geparkeerd worden op de parkeerplaats 't Schootsveld ook is hier ruimte genoeg voor alle fietsen. Op Veld 2 van het voetbalterrein kan iedereen zich verzamelen.

Voor foto's kijk op www.nwvfoto.nl