Overtrapkamp

Het gezamenlijke Overtrapkamp in september is een gezellige happening. Alle leden en leiding slapen dat weekend in en om het clubhuis. Vanaf zaterdagochtend tot en met de lunch op zondag trekken alle speltakken nauw met elkaar op. Het hoogtepunt is "de overtrap" op zaterdagmiddag aan het eind van de middag. De kids die doorstromen naar een volgende speltak, leggen dan een parcours af met allerlei hindernisen. Zo is er bijvoorbeeld een touwbaan, een zeephelling, en skippybal slaan met de toekomstige leiding. Hier worden de ouders ook altijd voor uitgenodigd om bij aanwezig te zijn.

Uiteraard staan ook de barbecue en een spannend avondspel ieder jaar weer op het programma

Het is altijd wel een beetje spannend, want hierna verlaat je het oude nest en sla je je vleugels uit bij de volgende speltak.