RamboRun

logo RamboRun

27 juni 2020

Een leuke stoere Survivalrun rond en door de historische binnenstad en haven van Elburg. Deze wordt voor de 6e keer gehouden op 27 juni 2020. Het is geen wedstrijd, het gaat om de prestatie en veel lol.

Verwacht geen hele zware tocht. Het is een echt familie gebeuren! Iedereen kan meedoen vanaf 6 jaar en in bezit van een zwemdiploma.

Meer info hierover vind je op www.ramborun.nl

Geen Flash? Klik dan hier om de foto's te bekijken.

Deelnemers zeiden over de RamboRun:

"Lekker vies worden! Mooi evenement die ouders samen met hun kinderen kunnen doen!"

"Het was echt een groot feest! Gezellige sfeer. Mooi parcours. Goede hindernissen."

"Het enorme enthousiasme van de deelnemers, supporters maar vooral ook de scouting mensen. Door deze was alles veel makkelijker te doen."

"De gezellige ongedwongen sfeer en oncompetatieve maar het gevoel van een gezamenlijke uitdaging aangaan. En dat het voor jong en oud mogelijk is mee te doen!"

"Was een leuk opgezette tocht die vooral de jeugdige deelnemers heeft verblijd. Verschillende obstakels die een goede afwisseling gaven... "

"De sfeer, gemoedelijkheid en een gezamenlijke inspanning maken de RamboRun tot iets unieks"